LOST:)

Hallo! Jag har VÄRLDENS BÄSTA NYHETER ni vet min data hemma hos min pappa vi ska flytta den till min mamma och den har Photoshop Yeeeeey Hahaha:D Neh men just nu kollar jag på LOST världens bästa Tv Serie:)Det handlar om några som var med i en flygkrash eller några och  några rätt så många men iellefall dom förasta dagarna väntar dom på att bli räddade men sen förstår dom att ingen kommer komma.Och det är inte det Värsta det är inte bara dom på ÖN det finns andra också som är Onda eller vad man ska säga.Vi har alla sesonger på DVD det finns 6 sesonger har jag för mig:)En sesong är ungefär 18 timmar har sett nästan alla:) Får bjuda på den här bilden sålänge:)
 

Kommentarer
Postat av: Moa<3

Hej veckans blogg är avslutad :) kika om det blev du! ha en bra dag

2012-08-26 @ 17:02:11
URL: http://www.meisy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0