Min dag:)<3

Hej! Tänkte berätta lite om min dag:) Jo idag var jag på Liseberg"Igen"för jag var ju där i Onsdags också med Cassandra och idag var jag där med Elin:) Det var faktis väldig Roligt för det var inte jätta långa köer sen på Kvällen var det Ingen Kö:)Sen åkte vi hem typ 23:20 eller något sånt fast dom stänge 23:00 men vi var inne i parken en då och köpte Godis och spela på Hjul asså ni vet såna dära Choklad Hjul och massa skit men iellefall jag och Elin vann en Toblerone Ni vet en sån där JÄTTE STOR:O Så det var rätt så Nice:) Men ska snart lägga mig så får blogga mer imorn "får bjuda på den här Random bilden så länge mina och Famkes Skor:)" God Natt;)

Kommentarer
Postat av: therese

Hej, har dagens blogg på G, och det skulle vara roligt om du ville vara med :)

kram /therese

2012-08-19 @ 15:35:41
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0