1. Berätta om dig själv

Okej då skulle jag berätta lite om mejj själv:) Eh jag heter Nora och jag är född 1999 så jag är 12 år snart 13 <3 Jag bor i en liten by som heter Tanumshede och ligger på Västkusten <3 Jag har en mamma och en pappa och 2 lillebröder:) Sen har jag 2 fåglar också som heter Kitty och Justin<3 Mina bästa kompisar heter Cassandra,Famke och Elin :)<3 Jag såg Lady Gaga 7 Maj 2010 19:00 och jag såg Linkin Park 11 eller 10 Juni 2011 19:00.Jag har lyssnat på Linkin Park sen jag var 2 år gammal.Min favoritlåt är Danza Kuduro och mina favoritartister är Lady Gaga,Enrique Iglesias,Justin Bieber.Jag älskar att måla naglarna med<3 Mina favoritfilmer är One missed call, MeanGirls, Superhero Movie, Zombieland. Jag har en iPhone 4 och mina favoritdjur är Råttor och Fåglar.

Trackback
RSS 2.0