Blogg.se Appen♥

Heeeej!:)Ledsen att jag har haft en jätte dålig uppdatering men nu kommer jag få en bättre uppdatering eftersom Blogg.se appen fungerar igen:)<3 Yeeeey så glad och imorn ska jag till Stockholm:D Och så har jag köpt ett par nya skor ett Linne och Shorts:D Så när jag kommer hem lägger jag upp några bilder eftersom jag sitter i bilen just nu för har precis vart i Gbg och lämnat min Kusin och så ska jag sova över med Elin:)<333 ♥Ps:Glömde att säga att jag skulle färga mitt hur brunt för jag hade blont hår i hela hårbotten och bruna slingor och Ah mitt hår såg iellefall helt sjukt ut och så hade jag tröttnat på svart och sen när jag skulle skölja bort färgen så hade jag fått typ helt kålsvarthår:/<3 Hahaha men det är väll bara att börja vänja sig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0