Hallo:)

Hallo! Tänkte berätta lite om vad jag har gjort idag:) Jo vid 11,12 tiden imorse åkte jag och Cassiie in till Stockholm och shoppa själv köpte jag ett iTunes kort för 150:- så jag kan köpa spel till min mobil:D Och en T-shirt från H&M och ett par örhängen för 49:- :) Sen så tänkte jag bara informera"hahaha jag sa ett ord som bara vuxna säger haha OMG INFORMERA vet typ inte ens hur det stavas xD"er om att jag inte kommer ha så bra uppdatering nu när jag är i Stockholm för att... Hmm.. Ah jag vet typ inte varför men det är väl för att jag kommer inte vara så mycket inne på datorn men då och då kanske jag bloggar från min mobil:)PS:Sen så har jag inte Photoshop här hos Cassiie så jag kan inte redigera bilderna så det kommer mest komma upp bilder från Photo Booth bara så ni vet:)
 

Kommentarer
Postat av: - elin

Hej, allt bra med dig? Hoppas du får en bra dag, kram!

2012-07-12 @ 14:02:57
URL: http://pauna.blogg.se
Postat av: moa

du är världens bästa kram<3<3<3<3

2012-08-05 @ 19:48:10
URL: http://bastmois.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0