Sommar♥

Hej! Ledsen för att jag inte har haft så bra uppdatering men som sagt det är ju Sommarlov jag menar jag vet vissa som kör på bloggpauser under hela sommarlovet och det förstår man ju:)Man ska ju ha kul på sommarn inte sitta framför datorn:)Men jag hade då inte tänkt köra på en bloggpaus det kommer bara bli lite dåligare uppdateringar<3Men iellfall imorn är det Midsommar"KulKul"Och idag fyllde min lillebror 8år:)Sen den 9 Juli ska jag till Stockholm för att träffa Cassiie sen den 28 Juli åker vi hem till mig och den 16 Augusti åker hon hem till sig det kommer bli så sjukt AWESOME:)Vi kommer gå på Grönan och Liseberg,kolla på skräckfilmer,Shoooppa,Bada,Fota och Tusen saker till..♥

Kommentarer
Postat av: Cassandra

ååh längtar så mycket, kommer bli så underbart roligt :D<3

Svar: Längtar jäätte mycket med:)<33333
noriiiss.blogg.se

2012-06-23 @ 17:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0