Om mejj<3

UTSEENDE
[x] Jag är kortare än 175cm.
[x]Jag blir lätt brun (på sommaren:)
[x] Jag skulle vilja att mitt hår var av en annan färg.
[x] Jag har vänner som aldrig har sett min naturliga hårfärg.
[ ] Jag har en tatuering.
[ ]Jag har haft/har tandställning.
[ ] Jag har glasögon/linser
[ ]Jag har mer än två piercingar.
[ ]Jag har piercingar på andra ställen än i öronen.(Ska få i näsan)
[ ] Jag har fräknar.

FAMILJ
[x] Jag har svurit åt mina föräldrar...
[x] Jag har rymt hemifrån. (när jag var liten hahaha)
[ ]Jag har blivit utslängd hemifrån.
[ ] Mina biologiska föräldrar är ihop.
[ ] Jag har ett syskon som är under ett år gammal.
[x] Jag vill ha barn nån dag.
[ ] Jag har barn. (absolute inte)
[ ] Jag har mist ett barn.

SKOLA/JOBB
[x] Jag studerar "Kan man väll säga"
[ ] Jag jobbar.
[] Jag har somnat i skolan
[x] Jag har missat mer än en vecka av skolan."Semester:)"

FÖRHÅLLANDEN
[ x ] Jag är singel..
[ ] Jag är i ett förhållande.
[ ] Jag är förlovad.
[ ] Jag är gift.
[ ] Jag saknar någon just nu.
[ ] Jag har skiljt mig.
[x]Jag har varit kär i någon som inte var kär i mig.(han visste inget)
[x] Jag har sagt att jag älskade någon och ljugit.
[x] Jag har sparat något från ett gammalt förhållande.

DÅLIGA TIDER
[ ] Jag har druckit alkohol.
[ ]Jag dricker mig berusad mer än en gång i månaden.
[ ] Jag röker.
[ ] Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det.
[x] Jag har vaknat gråtande.
[x] Jag har somnat gråtande.

DÖDEN
[x] Jag är rädd för att dö.
[x] Jag hatar begravningar.
[ ]Jag har sett någon dö.

SKAMLIGHETER
[x] Jag börjar fortfarande gråta av Disney filmer. HAHAHA:D!!
[ ] Jag har pissat på mej av skratt .
[xx] Jag har fört konstiga grisljud när jag skrattat.
[xxx] Jag har gråtit av skratt.
[x] Jag har limmat fast min hand i något
[x ] Jag har skrattat tills någon form av dricka har kommit ut ur näsan "Coca Cola"

Trackback
RSS 2.0