Svaren♥

Kände mig lite piggare nu så tänkte svara på frågorna från frågestunden:)
 
Alice:
1:Vart gör du dina bilder och Headers? Photoshop cs5
2:Vilken är din favoritfärg? Rosa,Lila,Blå,Grön ALLA!!<3
3:Hur många filmer har du? Ungefär 170:)
Ida:)
1:Vad använder du för smink? Mascara oftast:)
2:Vad älskar du mest med att blogga? Venne ALLT!!
3:Hur länge har du bloggat? Jag började att blogga 2010 med min första blogg http://noriis.bloggplatsen.se/ :)
Lovisa<3333
1:Vart vill du bo när du blir stor? Utomlands:)
2:Bor du i ett Hus:Hus och Lägenhet:)
3:Fvoritlåt: Pitbull-International Love ft.Chris Brown<3
4:Vilken kändis eller band har du lyssnat på längst? Linkin Park sen jag var 2 år
5:Vilka länder har du varit i?Sverige,Finland,Danmark,Tyskland,Norge,Polen,Spanien
6:Har du en egen data? Japp:)
Cassandra:
1:Ditt favoritland:Sverige ofcorse;)<3
2:Favoritaffär?NewYorker:)
3:Favorit karusell på Grönan och Liseberg? Insane och Kanonen<3
Emma:
1:Hur länge har du haft din iPhone? Jag fick den i December 2011<3
2:Hur många nagellack har du? 61:)
3:Har du sett någon film med 18års gräns? Japp:)
Veronica martin:
1:Favorit ställe du gillar att vara på?(typ land eller så) Gran Canaria :)<3
Ellie:
1:Vad är din favorit färg på kläder nu på våren? :D Lila,Rosa,Ljusblått,Gult:)
Emelie:
1:Hur många skor har du? Venne typ 16 par:)
2:Hur gamla är dina fåglar? 1 år ungefär<3
3:Vad är det tokigaste du har gjort? Ehm.. När jag skällde ut en full vuxen för att han hade för hög musik:)<3
Trackback
RSS 2.0