Dag 7 - Det här har jag i min väska♥

Idag är det alltså dag 7 på blogglistan och jag skulle visa vad jag har i min väska.Jag vet att jag har gjort ett sånt här inlägg förut men det var typ 100 år sen.Och man får faktis nya saker i väskan nästan varje dag.Men om jag ska till skolan så har ju typ bara läxor oh massa random saker.Men om jag ska lite längre är min väska serriöst proppfull;) Om jag skulle få välja 3 saker som jag mååste ha i min väska så får det nog bli Laddare,Mobil och Plånbok"Viktigaste sakerna" Varför just dom sakerna jo för om min mobil inte skulle ha något batteri så skulle jag inte klara mig måste ha en mobil och iPhone's batteri är SKIT dåligt tar slut på typ 4 timmar om man använder den hela tiden,Har typ svarar på varför jag måste ha med mig en mobil och plånbok om jag skulle köpa något"bra att ha pengar då;)"PS:Glömde att ha med laddarn på kortet♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0