svar på Frågestund del 3♥

Vem gillar du mest i Family Guy?
-Peter och Stewie
 
Vilken är din naturliga hårfärg från början typ;)?
 
-Blond
 
Vilken The Sims gillar du mest 1,2 eller 3:)
 
-The Sims 3
 
Har du någon Piercing ;)?
-Har haft i näsan men tappa den så ska ta en ny♥
 
Gillar du Jordgubbar?:D
-Jaaa♥
 
Hus eller Lägenhet:)?
-Båda
 
Favoritämne i skolan ?:)
-Slöjd
 
vilket har varit de bästa året?
 
-2009♥
 
sommar/vinter?
 
-Sommar
 
jul/födelsedag?
-Jul
 
cola/fanta?
 
 
-Cola
 
vit iphone/svart?
-Svart♥
 
blogga/läsa bloggar?
 
-Båda:)
 
bada/sola?
-Båda
 
näspiercing/navelpiercing?
-näspiercing
 
Har du Facebook ?
 
-Ah det har jag
 
Favoritartist kille/Tjej/Band?
 
-Justin Bieber/Nicki Minaj/Linkin Park
 
Hur många iPhone skal har du?
 
-Något med 20
 
Får du månadspeng?
 
-Ja det får jag
 
Hur många inlägg har du gjort på din blogg:)??
-737♥
 
Har du bara bloggat på blogg.se ?
 
-Nej:)
 
Vem är det på bilder i din header brevid naglarna?
 
-Nicki Minaj"jag tog den när jag var på hennes konsert"♥
 
Vill du ha iPhone 5?♥
 
-Nepp:)
 
Färg på din skol väska:)??♥♥
 
-Rosa 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0