Svar på frågestund Del 2♥

Hej! Jag har delat upp frågorna från Frågestunden i olika delar för annars blir det för många eller asså det blir för lånt inlägg om jag skulle ta alla frågor i ett inlägg:) Har redan lagt ut del 1 som ni ser här under det här inlägget men här kommer iellefall del 2:)"Del 3 kommer imorn:)♥
Kollar du på xfactor? :D♥
-Ibland
 
Vilka bloggar läser du?:)
-Kick Back Pack och mina kompisars
 
Vilken är den snyggaste killkändisen?
-Justin Bieber,Louis Tomlinson
 
Din favoritlåt just nu?
-Don't you worry Child♥
 
Favorit TV-Program:)
 -Family Guy
 
Hej! Jag undrar vart gör du dina headers och foton?
-Photoshop CS4
 
Vilken film kolla du på senast?
 -Orphan
 
Gillar du Potatis :D?
-Haha ja:)
 
Favorit Film? 
-Hunger Games
 
Kan du någongång visa ditt rum :)?
 -Ja det kan jag:)
 
Gillar du CocaCola?
 -Ja♥
 
Har du några syskon?
 -2 bröder
 
Har du iPhone 4 eller iPhone 4 s?
 -iPhone 4 :D!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0