Muffins♥

Hallå!Idag vakna jag typ 12 eller 11 för asså jag var typ FETT trött igår"HAHAH fett trött"för jag kolla på LOST från 9 till 2 typ:)♥Och så börja jag gråta också vid 1 tiden för en i LOST dog fast jag viste endå redan att han skulle dö för att när jag var liten"2007" så gick LOST på TV och jag bruka alltid kolla med min mamma"tredje sesongen"men han dog en sån sorlig död:("och så var jag kär i han när jag var liten"haha xD♥ Men iellefall förrut gick jag bort till Hedemyrs och köpte muffins och ett paket kakor"ingen kommer få smaka på mina MUFFINS:)Här kommer en bild:)"Bevis:)♥"

Kommentarer
Postat av: S a n n a W i d m a n

Sv: Tack så mycket :) din blogg är jättefin ♥

Svar: Tack detsamma:)♥
noriiiss.blogg.se

2012-09-01 @ 18:29:23
URL: http://FotbollsSanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0