Skolan♥

HejHej! Tänkte berätta lite om min dag:) Idag gick jag till skolan trots"STAVNING"att jag hade seriöst jätte ONT i halsen"döende"och det gick väl så där:)När vi skulle ha våran sista lektion så gick brandlarmet och min mobil log i skåpet så jag fick typ panik så medans alla sprang ut gick jag till skåpet och hämta min mobil xD♥ Sen när jag kom hem städa jag mitt rum och sortera mitt nagelack för jag har haft det i en slags låda eller sminkbox typ.Så nu står allt på min hylla i mitt rum eller nästan allt:)Men här får ni iellefall några bilder♥:)

Kommentarer
Postat av: Helene Skagerstrand

Så mycket fina nagellack :)

Svar: Tack :)♥
noriiiss.blogg.se

2012-09-12 @ 17:34:24
URL: http://hellenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0