Nora is back!

  Ledsen att jag inte blogga igår men jag sov över med Famke och Nadja och vi gjorde så många saker hela tiden så det blev ingen tid över till bloggandet.Vi gjorde 2 videos som jag kommer lägga ut på bloggen inom kort.Sen så prata vi om Liseberg jätte mycket, jo för inte den här veckan men nästa vecka så ska ungdomens hus åka till Liseberg och Jag, Nadja, Famke och Julia ska vara med varandra då, kommer bli så grymt.Sen på Onsdag tror jag så kommer min nya iPhone jag kunde ha tatt en iPhone 5 men alltså om jag ska vara lite seriös här så tycker jag mer om 4:an.Sen så har jag massa iPhone skal till 4/4s också asså haha ;D En bild på Nadja från imorse :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0