bloggpaus tills skolan börjar

Ville bara säga att jag inte kommar att blogga något förens den 19 Augusti så jag kommer alltså ha en bloggpaus tills dess, för jag känner att det är rätt så lite tid kvar på sommarlovet och jag vill använda den tiden jag har kvar till att njuta av sommaren och därför har jag det senaste haft väldigt dålig uppdatering.Men nu vet ni iallafall varför jag inte kommer och blogga på ytterligare en vecka.Sen så hade jag tänkt göra ett par inlägg om några lite speciella dagar som har varit på sommarlovet som jag inte har bloggat om så där lite speciellt så rubriken kommer tex heta 3 Juli och så kommer jag skriva om vad jag gjorde den dagen :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0