värsta dagen...

Värsta dagen ever...Jo imorse när jag skulle kolla mobilen så stog batterit på 42% för jag hade varit så jävla dum och glömmt kolla så laddaren var i så jag tog med laddare till skolan och efter skola när jag var på väg till dramat så hade jag 20% och när jag sk ta fram min laddare på dramat så har jag glömmt den i skolan och nu kommer jag inte kunna vara inne på min mobil förens imorn..fuck my life.Och sen när jag kom hem så skulle jag kolla på Fired up och så fuckar den helt totalt och så har det snöat så jävla mycket idag också, önska att den där äckliga snön bara kunde försvinna..
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej, ska jag lägga ut bilderna på facebook och tagga dig?

Kram Sara.

Svar: Ah :)
noriiiss.blogg.se

2013-02-06 @ 18:01:48
URL: http://saralinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0