Svaren från Frågestunden Del 1

Hej jag tänkte dra igång svaren från frågestunden eller åtminstonde del 1 så man kan fortfarande fråga en massa frågor.Jag har beslutat att frågestunden är helt över på Söndag :) Länk till frågestunden.
 
 Favorit affär ?
Svar:  H&M , GinaTricot, NewYorker
 
 Bästavänner?
Svar:  Asså alla mina kompisar är typ mina bästa kompisar men här är några, Cassandra, Famke, Nadja, Elin, Amanda och några till Hahah jag kan inte bestäma mig för typ 3 så ah ;D
 
Vad har du för Kamera ?
Svar:  Jag har en Canon Eos 1100D
 
Har du någon gång gått på nån konsert ?
Svar:  Ah det har jag faktis, Lady Gaga, Linkin Park och Nicki Minaj och så ska jag se Bruno Mars nu i November.Sen så har jag sett några svenska kändisar också
 
Vad har du för någon mobil ?
Svar:  Jag har en iPhone 4s
 
Hur gammal är du ?
Svar:  Jag är född 2 oktober 1999, så jag ska fylla 14 år nu till höst
 
Favorit mat?
Svar:  Tacos, Ungspannkaka
 
Din absoluta favorit låt?
Svar:  Avicii - Wake Me Up är ju riktigt bra ;D
 
vilka bloggar läser du? :)
Svar:  Mina kompisars, folk i min skola, Keela & Caty's, Juliahofsweden.
 
Vilka länder har du varit i ? :)
Svar:  Finland, Norge, Danmark, Tyskland, Polen, Spanien och Sverige ;D
 
Har du någon kändiscrush?
Svar:  Jo fan, Mario Lopez, David Beckham, Ian Somerhalder, Ryan Reynolds & Justin Bieber ♥
 
Din idol?
Svar:  Nicki Minaj <3
 
Har du någon förebild?
Svar: Det får nog också bli Nicki Minaj :D
 
Drömresa?
Svar:  Jag skulle jätte gärna vilja åka till Florida, Miami det är så himla fint där stranden, värmen, alla roliga saker man kan hitta på åhh värsta drömresan <3
 
Svaren från Frågestunden Del 2 kommer upp på bloggen på Onsdag :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0