Min dag:)

Hallo! Tänke bara snabbt berätta lite om min dag:) Jo imorse så vakna jag typ kl:6 av att min Fågel Pep men jag somna om och sen vid 9 så vakna jag igen men då somna jag inte om:( Och vid Halv 1 tiden så kom Famke och plinga på för vi skulle ju åka till Grebbestad och det var rätt så fint väder ute eller det var inte kallt och det var inte varmt men sådära svalt:) När vi kom till Grebbestad gick vi och fika och sen åt glass"M.... Glass<3"efter vi hade ätit glassen och fikat så gick vi till Stranden för att bada som vi skulle:) När jag skulle gå och kolla om vattnet var varmt så var det typ skit kallt eller lite ljumet kanske hehe stavning;) men plötsligt så såg jag en brännmanet och Cassandra fick typ Panik HAHAHA :D Sen när jag gick bort till bryggan så fick jag seriöst PANIK det var över 100 Brännmaneter:O Så ah vi Bada inte som ni kanske förstår;) Men när vi kom hem så stanna Famke här i kanske 2 timmar sen gick hon hem och då satte jag på The Grudge 1 HAHAHA älskar skräckfilmer;))<33 Haha det var så Roligt när Cassandra börja Gråta Hahhaha:D!!!! Efter vi hade sett The Grudge satte vi på Scary Movie 4 där gör dom en Parody på The Grudge 1 så den var verkligen Jätte Rolig att Se;)  Och imorn kommer min kusin med så det ska bli rätt så Nice men ska snart lägga mig så får blogga mer imorn:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0