Jul mys

Bara 5 dagar kvar till Julafton hur glad som helst, ska sova över hos pappa måndagen innan jul sen kvart i 3 ungefär så ska jag åka till mamma eftersom Kalle Anka börjar 3. Så det kommer bli hur mysigt som helst, ska fira jul hos mormor & morfar med mamma och mina bröder sen på kvällen och öppna julklappar och äta julmat.Sen den 25 så kommer Cassandra som jag har skrivit tidigare men ville bara ta upp det igen eftersom jag är hur glad som helst att hon ska komma, har inte träffat henne sen höstlovet då jag var uppe hos henne.
 
Och nu på Lördag ska jag åka upp till Göteborg och gå på jul på Liseberg med min kusin, Moa och hennes mamma, min moster.Har inte varit på Jul på Liseberg sen 2009 tror jag det var, så det ska bli riktigt kul att åka dit igen, jag brukar vanligtvis bara åka dit på sommaren så det brukar inte bli något på vintern.

Kommentarer
Postat av: Clara

Så mysigt det ser ut!

2013-12-29 @ 19:38:53
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0