ny lista!

Tänkte köra på en sån här blogglista i 20 dagar för att det var ett tag sen"haha bra anledning"nej men kände för det bara typ;)Och så får man ju uppdatering varje dag på bloggen ;D
 
Dag 1 - En låt som får mig att gråta
Dag 2 - Min favoritserie
Dag 3 - En gammal bild på dig
Dag 4 - Favoritapp
Dag 5 - Ett land jag vill åka till just nu
Dag 6 - Min favorit årstid och varför
Dag 7 - Vilka bloggar jag läser
Dag 8 - Din mobiltelefon
Dag 9 -Varför jag börja blogga
Dag 10 -  En gammal och en ny bild på mig själv
Dag 11 -Detta är jag beroende av 
Dag 12 - Vad jag använder för smink varje dag
Dag 13 - Mina närmaste vänner
Dag 14 - Favoritplagg
Dag 15 - Mina närmaste vänner
Dag 16 - Bilder på ditt rum
Dag 17 - Det här har jag i min väska
Dag 18 - Favorit parfym
Dag 19 -  En bild på mig själv + 10 fakta
Dag 20 -  En bild på en person som är snygg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0