2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

 

- Jag provade en massa nya Ben & Jerry's smaker, fikade på Starbucks.

 

Hur har ditt 2013 varit?

 

- Helt okej! Har haft ett bra år men 2014 ska bli bättre! 

 

Blev du kär i år?

 

- Faktis inte, eller jo kanske lite smått men inget större :')

 

 
 

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?

 

- 3 November, såg Bruno Mars då hur kul som helst!

 

Vad är din största framgång 2013?

 

- Haha vet ärligt talat inte.

 

Bästa köpet?

 

- Jag har köpt massa bra saker det här året.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

 

- I somras när jag var i Stockholm och på Ullared.

 

 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

 

- Många saker har gjort mig riktigt glad! :)

 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

 

- Wake me up & Holy Grail.

 

Vem har du umgåtts mest med?

 

- Emelie, Amanda och Famke tror jag.

 


Har du haft ett förhållande under 2013?

 

- Nej...

 

 Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

 

- Mer möbler till mitt rum skulle ju inte sitta helt fel.

 

 
 

Vart reste du under 2013?

 

- Stockholm och läger haha :')

 

Vad gjorde du på din födelsedag?

 

- Fick världens godaste frukost, massa presenter, tårta och bra sällskap! :)

 

De bästa nya människorna du träffade?

 

- Emelie helt klart! <3

 

 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

 

- Finns det alltid.

 

Vem saknade du?

 

- Cassandra tror jag, träffar ju inte henne så speciellt ofta! 

 

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

 

- Gör det här året till det bästa! 


Kommentarer
Postat av: Julclaude

Du verkar ha haft ett fint år, hoppas det här året blir lika fint! =)

2014-01-11 @ 03:47:08
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0