Yaaaaay♥

Hej.Ledsen att jag inte har bloggar på några dagar men det har vart rätt så mycket nu i början av skolan och jag har inte haft tiden för det men jag tänkte Iellefall berätta lite vad som har hänt dom senaste dagarna.Jo igår så börja ju skolan och jag börja i 7A så det var väl helt okej man får ju liksom ha mobil nu"för vi fick Inte det av vår gamla lärare•_•"och så får vi äta GODIS!!!!:)Yeeeeey Hahaha:D Idag i skolan hade jag min första lektion i Spanska asså Serriöst jag hållde f*n på att skratta ihjäl mig för min spanska lärare är från Gran Canaria och hon har bott i sverige i 20 år men hon kan fortfarande inte så jätte bra svenska eller hon har en sån där britning eller vad det heter...Men aja det roligaste vah nog att hon sa fel på alla i hela spanskan och att hon sa Mhm efter varenda mening Hahaha:D Fast hon va faktis jätte snäll Men får blogga mer imorn:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0