Random inlägg för ni ska ha något att läsa♥

KÄRLEK
Du är kär nu - ja !
Du älskar någon - ja
Du har sårat nån så de börjat gråta - vet inte:\
Nån har sårat dig så du börjat gråta - ja
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - Venne 
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - Njaa
Du har kysst någon främmande: ne såklart inte

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja..
Jag har smygit ut utan lov - tror inte det
Jag har ljugit om var jag är för någon - ja
Jag har en hemlighet som ingen vet - kanske
Jag har struntat i ett prov - Neh:)
Jag har ljugit för mina föräldrar: tror inte det:)

DÅLIGA TIDER
Jag kan inte svälja piller - jo
Jag har tagit mediciner mot depression - nej
Jag har anorexi och/eller bulimi - nej
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - nej
Jag har vaknat gråtande - ja
Jag har somnat gråtande - ja 
Jag har hållit på med självskadebeteende: vet inte :p
Jag har önskat att jag vore död: ja
Jag har/haft en psykisk sjukdom/syndrom: nej

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja :(
Jag har sett någon dö - ja :(
Någon nära till mig har försökt begå självmord - Kanske vet inte
Jag har försökt begå självmord: Neh :)
En släkting till mig har dött: ja.. :(

ERFARENHETER
Jag har tappat bort mig i min hemstad - Neh:)
Jag har sett en fallande stjärna - Venne tror det:)
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - haha ja :D
Har sparkat en kille mellan benen - ja
Jag har rökt: Neh:)
Jag har prövat droger: Nepp:)
Jag har gått på bio: ja såklart
Har träffat någon från internet i det verkliga livet - Vet inte eller ja kände ju dom men asså mina kompisar kände dom"svårt att förklara"
Jag har suttit på ett tak på natten - Vet inte om man ska kalla det tak:)
Jag har supit mig full: Neh 
Jag har slagit någon - ja

Kommentarer
Postat av: Cassandra E

Frågestund på bloggen hos mig!!<333

2012-07-05 @ 14:02:46
URL: http://www.ponnysvansarna.webblogg.se
Postat av: Elsa

Hejsan! Jag har precis fixat en bloppis, vill bli av med alla kläder jag inte använder. Kika gärna in och maila om du är intresserad utav någonting :)

2012-07-09 @ 19:08:24
URL: http://bloppisbyelsainsulander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0