Yeeeey hahaha kom inte på vad rubriken skulle heta♥

HejHej tänkte berätta vad jag har gjort det senaste dagarna:)Jo i förrgår var jag på GrönaLund det var inte så mycket folk på morgonen för vi kom dit 10 i 10 och det öppna 10 så när det öppna åkte vi alla karuseller som alltid har lång kö på dagen och kvällen:) Vi åkte FrittFall 4 eller 5 gånger och Insane 4 gånger sen när vi skulle åka katapulten på morgonen så hade vi åkt en gång och så var det ingen kö så vi fick åka 2 gånger Hahaha :D Men sen på dagen typ vid 2,3 så kom det jätte mycket folk:( <3 Och igår gjorde vi inget speciellt:) Och idag ska vi till Uppsala med Cassandra's familj och vara på jordgubbslandet eller något sånt kommer inte ihåg vad det hette men man plockar iellefall bär:)<3 Bjuder tyvärr inte på en bild för mitt internet är så segt så jag får lägga upp en bild sen:)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0