10 saker♥

1:När jag skrattar låter jag som en åsna"enligt mig".
2:Jag gillar att vara uppe på natten.
3:Jag bara ÄLSKAR när folk ramlar hahaha;D.
4:När jag är ensam hemma brukar jag dansa typ över allt i hela lägenheten. 
5:Jag bryr mig inte speciellt mycket om hur jag ser ut osv..
6:När någon försöker förklara något för mig brukar jag bara nicka och låtsas som jag förstår vad dom menar.
7:Jag är mästare på att slarva bort saker.
8:Jag kan hålla på med min mobil i timmar.
9:Jag har typ världens Dåligaste humor kan börja skratta åt ingenting.
10:Jag brukar kolla kylskåpet typ hela tiden utan att ta något oh äta
 

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

AHAHAHAHAAHAHAHA SÅ JÄVLA DUUU!! NICKA OCH INTE FATTA NÅGOT HAHAHAAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHHAAHAHAHAHAHAHAHAAHHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHA JAG SKRATTAR I VERKLIGHETEN HAHAHAAHAHAHAHHAAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :') :') :')xd xd xd

Svar: HAHAHHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHHHAHAHAHAHHHHHAHAHA xD♥♥
noriiiss.blogg.se

2012-10-24 @ 21:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0