3 tips till en bättre blogg!

Tänkte skriva 3 tips till en bättre blogg, var ett tag sen jag gjorde det så why not?
 
1: Blogga varje dag, ungfär 2-4 gånger kanske sen så blogga inte bara om vardag man kan ju alltid slänga in ett inlägg med tex dagens låt, eller du kanske kan tipsa något eller hissa/dissa något.Så gör inte 3 inlägg där du skriver om vardag försök och kom på lite annat, oh juste ha bilder också i inläggen blir mycket trevligare då;)
 
2: Ha en fin/snygg design/header, jag tex läser inga bloggar som inte har någon header eller det brors på om det är någon kompis men annars aldrig så det är något som jag tycker man ska ha.
 
3: Kommentera andras bloggar, och skriv nu inte "kolla min blogg!" typ nej läs inlägger du ska kommentera och om det kanske handlar om en häst eller nåt så kan man ju kanske fråga vilken ras det är osv.Det blir mycket trevligare att läsa kommentarerna då, lovar er själv hatar jag när någon skriver kolla min blogg och inget annat.
 
Så det var då 3 tips till en bättre blogg, hoppas dom var helt okej eller vad man säger haha ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0