dålig uppdatering

Ledsen att jag inte har bloggat något i helgen men som jag skrev i Torsdags så skulle ju Moa komma hit så jag har försökt vara lite social mot henne för vi hade inte sett varandra på ett tag så ah.Men jag tänkte berätta lite vad som har hänt i helgen, i fredags så hände det väl inte så mycket.I lördags så skulle jag och moa sova över hos våran mormor och morfar som bor i grebbestad, 6,7 km från där vi bor och så fråga mamma oss om vi skulle ha skjuts men vi ville vara lite nyttiga så vi gick från tanum till grebbestad tog bara så där 2 timmar ungefär haha vi gick vilse typ eller vi viste inte vart vi var så vi fick ringa mamma och fråga osv sen så kom vi på rätt väg igen.Sen så har det väl inte hänt så mycket annat.Eftersom jag har bildbrist så bjuder jag på en bild på min man #lopez
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0