Blogglista

Kör på en sånhär dåra, eftersom min förra lista inte gick så bra.

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Filmtips
Dag 03 – En bild som är från när jag var liten

Dag 04 – Min bästavän

Dag 05 –  I min handväska / vad har jag alltid med mig?
Dag 06 – Detta ångrar jag
Dag 07 – Vänner
Dag 08 – Favoritsaker
Dag 09 – Mina förebilder
Dag 10 – En tv-serie du älskar
Dag 11 – Mina drömmar 
Dag 12 – Dagens outfit
Dag 13 – En vanlig dag hemma hos mig
Dag 14 –  Mina rädslor 
Dag 15 –  En bild på någon som är snygg 
Dag 16 – Mina syskon
Dag 17 – Barndomsminne
Dag 18 –  Saker jag saknar
Dag 19 – Bloggfavoriter
Dag 20 –  En person/kändis du önskar att du träffat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0