Dag 9 -Varför jag börja blogga

Jag började bogga för att min bästis cassandra bloggade och hon tyckte att jag också skulle skaffa blogg"typ".Jag skaffade min första blogg i December 2010 på bloggplatsen(http://noriis.bloggplatsen.se)själv så tycker jag nu om man går tillbaka till mina gammla inlägg på min första blogg att jag inte gjorde några seriösa inlägg men man lär sig med tiden att blogg seriöst osv.Men ief i December 2011 så fick jag nog av bloggplatsen kan man väll säga, jag ville prova något nytt så jag bytte till blogg.se och det har gått bra.Jag försöker blogga så mycket jag hinner med.Men ibland så hinner jag bara inte men nästa månad alltså i Mars så kommer jag blogga jäätte mycket för då har jag vid det laget fått min nya kamera så jag kommer ta massa bilder som man kan ha i inläggen och så kommer jag börja göra videoinlägg.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0