The Runaways

Tänkte tipsa om en sjukt grym film"The Runaways", tror nog att dom flesta redan har sett filmen men aja den handlar iellefall om..okej jag vet att jag har sagt det här förut men jag säger det igen"jag är som sagt inte bra på att förklara filmer när jag skriver så jag kommer kopiera texten från wikipedia"The Runaways är en amerikansk film från 2010 som handlar om 1970-talsbandet The Runaways, som bestod av endast tjejer. Kristen Stewart och Dakota Fanning har rollerna som Joan Jett och Cherie Currie medan Michael Shannon spelar musikproducenten Kim Fowley.
 

Kommentarer
Postat av: Ponnydressyr - Nathalie

Sv: Åh tack desamma :)

2013-02-19 @ 10:26:34
URL: http://ponnydressyr.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0