Canon 1100D

Hej! Ledsen att jag inte har bloggat på några dagar men har haft fullt upp med läxor osv ah ni vet så jag har helt enkelt inte haft tid för bloggen.Men ief jag tänkte berätta vad som har hänt det senaste dagarna när jag inte har bloggat.Jo igår så hitta jag en tidning hemma hos pappa en sån där vanlig reklam tidning typ.Och där i hitta jag min drömkamera den var helt perfekt.Så jag ringde mamma direkt och berätta om den och gissa vad hon sa??!! Jo hon sa att när jag kommer till henne på Onsdag/imorgon alltså så ska vi beställa den..Ohh jag kan knappt fatta det jag ska äntligen få en ny systemkamera.För just nu har jag märket sony på min systemkamera och den kameran som jag kommer få har märket Canon.Så jävla lycklig!!<33 Men ska gå och träna på SO läxan nu så bloggar mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0