Dag 2 - Min favoritserie

Serien handlar om det överlevande på flyg Oceanic Flight 815.Dom flög från Sidney,Austrailen när det plötsligt hände något så dom skulle försöka ta sig till Fijii men så hann dom inte så långt så dom krash landa på en ö.Och eftersom planet gick sönder i bitar hamna folk på olika ställen på ön, dom flesta hamna nära stranden.Ombord fanns en läkare,en gravid kvinna,barn och många fler.Dom första dagarna på ön väntade dom på att bli räddade men sen så börjar dom förstå att ingen kommer komma.Men det var inte det värsta jo för att det är inte bara dom på Ön det finns andra också som dom kallar"The Others"och en  osynlig varelse som dödar folk"Smoke Monster"och isbjörnar.Sen så vill jag inte berätta mer hahaha...Jo jag vet att det inte låter så spännande men jag lovar att lost är fan beroende framkallande"stavning"Och kanske den bästa serien du kommer se i hela ditt liv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0