Dag 7 - Vilka bloggar jag läser

Vilka bloggar jag läser? Jag läser väldigt många blogger så jag tänkte bara ta dom som är stora eller alltså som har många läsare.Okej först så har vi Keela hennes blogg läser jag nästan varje dag.Jag gillar att hon har så mycket färger på sin blogg, det blir mycket roligare och läsa inläggen då.Sen så har vi Caty hennes blogg läser jag också nästan varje dag, jag hitta caty's blogg genom keela för hon har ju länkat hela the kick back pack's blogger.Och så brukar jag kolla Cassandra's blogg lite också.Sen så läser jag mina kompisars blogger också och folk i min skola osv.Oh juste jag läser Fokis blogg med, men bara ibland när jag känner för det.Klicka på bilderna för att komma till dom's blogger.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0