tråkigt inlägg..

Eftersom att jag inte har bloggat i helgen, eller jag blogga 1 gång i Fredag men so what.Så tänkte jag berätta vad som har hänt osv.Igår så var jag på Torp som sagt med Famke och Amanda vi kom dit halv 10 och åkte därifrån runt 3.Så jag och Famke sov över hos Amanda tills idag, sen så tog jag och Famke tåget hem.Sen när jag kom hem så vad jag helt slut så jag satte mig och kolla på 50 firstdates, sjukt rolig film.Men ief jag köpte 2 tröjor ett par leggings smink, 2 iPhone skal och några andra saker.Orkar inte ta bilder på allt idag så det kommer förhoppningsvis upp imorn.Men ska gå och duscha nu så bloggar mer sen eller imorgon.Bildbrist... "Abs<33"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0