hemma

Kom precis hem.Dagens blev inte riktigt som vi hade planerat men nästan hahah, när jag kom till Tanum så gick jag hem till Nadja och så gick vi tillsammans till konsum för vi skulle träffa Julia där och så kom hon inte så vi gick hem till henne istället för vi fick inte tag på henne på mobilen.Så ah när vi kom dit så var dörren olåst så vi typ knackade as länge sen så öppnade Nadja dörren och börja typ ropa Julia och massa hahah.Sen kom Julia ner och sa att hon inte orka följa med för hon hade typ varit i Norge tidigare så vi gick inte till Julia en stund och hade det lite roligt.
 
Sen så gick jag och Nadja till en pizzeria som hennes familj äger så vi gick dit och åt pizza och kollade på Family Guy just us two och hade det bra.Sen så blev det rätt så sent och vi var typ jäätte trötta så vi pallade inte gå till Grebbestad så jag tog bussen hem.. Lyckad dag haha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0