Svaren från Frågestunden Del 2

Nu kör vi del 2, svaren från frågestunden.Hihihi
 
Finaste kompisarna?
Svar:  Alla är fina på sitt sätt.
 
Favorit bok?
Svar: Asså jag läser typ aldrig men det får nog bli Anne Franks dagbok för det är en av väldigt få böcker som jag har läst och faktis gillat.
 
Några planer i sommar?
Svar: Stockholm och träffa Cassandra, Liseberg, GrönaLund tror jag det blir, äta glass osv.
 
Drömyrke?
Svar:  Jätte känd fotograf som tar kort på kändisar, helst as snygga kill kändisar med abs och utan tröja då såklart <3 Hihihihih.
 
Vad får dig att må bra?
Svar:  Mina kompisar, familjen och godis
 
Vad har du för intressen?
Svar:  Fota, blogga, kompisar, mobilen, film.
 
Planer för framtiden?
 Svar:  Vet faktis inte men helst så vill jag ju vara rik och bo utomlands, ni vet som alla andra typ vill..
 
Blir du lätt brun på sommaren ?
 Svar:  Nej :'(
 
Vilka personer saknar du? (Kompisar)
Svar:  Cassandra, Elin, Nadja, Julia, Amanda, Sofie och några till.
 
 Vem/vilka vill du träffa? (Kompisar)
Svar: Typ alla personer som jag saknar..
 
Någon bild på min data..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0